Wydział Humanistyczny

Instytut Historii

baner górny

Zmiany w funkcjonowaniu administracji – aktualizacja

Szanowni Państwo,

 

W związku z zagrożeniem koronawirusem system pracy sekretariatu ulegnie zmianie.

 

Przypominamy, że zgodnie z zarządzeniami Rektora wstęp interesantów do budynków Uniwersytetu został ograniczony.

  • wszelkie dokumenty wymagające zachowania formy pisemnej, kierowane do administracji wydziałowej/filialnej, należy składać w punktach wskazanych przez dziekana (główne wejście do budynku CJO od strony Biblioteki Uniwersyteckiej)
  • dokumenty niewymagające zachowania formy pisemnej powinny być przesyłane w formie elektronicznej (skany) na adresy elektroniczne poszczególnych jednostek.

 

W dniach 25.03-10.04.2020 prosimy o kontakt w godzinach 7:30 – 13:00: 

  • telefoniczny pod numerem (41) 349 73 06 
  • e-mailowy:ihis@ujk.edu.pl,
  • tel.do Dyrekcji 501 036 177.

 

Studenci mający problem z logowaniem / obsługą platformy e-learningowej proszeni są o kontakt mailowy

 

Wydziałowy administrator platformy e-learaningowej

Jakub Chałupczak (czak@ujk.edu.p.l)

 

W wiadomości należy bezwzględnie podać: numer albumu, imię i nazwisko, kierunek i rok studiów oraz w przypadku kontaktu poprzez Wirtualną Uczelnię zwrotny, aktualny adres email.